Bara för att xD

Berätta fyra sanningar om dig själv:
-  jag är trött xD
-  saknar min kille sjukt mycket nu :(
-  jag har ångest inför skolstarten
-  jag har tråkigt

Berätta 4 saker du gjort idag:
-  läst ut en bok med 218 sidor på tre timmar
-  bloggat
-  skickat sms..? 8D
-  redigerat bilder

Berätta 4 saker du har på dej just nu:
-  Cinema Bizarre tröja
-  jeans 8)
-  trosor xD
-  bh :P

Skriv ner 4 saker du hatar:
-  fjortisar
-  orättvisa
-  djurplågare
-  att inte ha några penga
r
Skriv ner 4 saker du älskar:
-  sötnos <333
-  Michi
-  Vendis
-  någonting mer men vet inte vad xD

Skriv ner 4 personer som ska göra detta:
vet inte
vet inte
vet inte
vet inte

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0