boooooooom.

Händer inte så jätte mycket nu, funderar på att lägga in en ny blogg header igen (den jag har nu är bara en tillfällig) och sen bloggens bakrund..Vet inte, kanske ska ha något annat mönster?
Och sen utom det så ska jag kolla på en film sen. Bee Movie, coolt va?
Nej men faktist så är den filmen ganska så bra. Jag såg den en gång när den var ny. Vissa animerade filmer är faktist helt okej. Som exempelvis Shrek filmerna & typ Monsters Inc och dem där andra. Och jaa, Hitta Nemo! den är så sjukt söt. Egentligen är filmen inte speciellt bra och den är rätt uttjatad, men söt.
Det händer inget speciellt idag heller. Jag ska bara vara hemma & ta det lungt, man ska fan passa på när det är helg för tre dagar går alldeles för snabbt.
Ska duscha sedan, och kanske gå ut och fota lite ifall inte det regnar.
Eller så kan jag gå ut när det regnar så slipper jag duscha först ;)


.....


Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag ser sexiga pojkar i bakrunden ;D <3

2010-08-28 @ 19:29:24
URL: http://unleashedpuppies.blogspot.com
Postat av: Mikaela

TOK IOKIO HOTEL FÜR IMMER !! adda bdb ?

HittaxNemo@bdb :D

2010-08-28 @ 19:33:52



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0