Emma är Hemma (;

Åh dagen skulle inte kunna ha vart bättre!!
Jag har haft ont i huvudet som fan men det var det värt. xD
Jag var i Malmö idag med en viss sötnosKimmie.. (A)
Jag tänker faktist inte berätta, kanske gör jag det i morgon men inte nu för jag orkar faktist inte blogga om någonting speciellt.
Ny bloggdesign på ingång typ när som helst förresten :3
Det kommer bli mega snyggt (hoppas jag) 
Nu så är jag ganska så trött, tänker gå och lägga mig tidigt för jag ska upp ganska tidigt i morgon, skoldags klockan 8.20 liksom. Blä på det.. Måste typ gå upp klockan 06.00 för att hinna fixa mig då.
men jag ska faktist försöka göra så gott jag kan med skolan för jag vill inte få dåliga betyg och misslyckas med allting som jag kommer behöva kunna för att klara mig i framtiden som sakta kommer närmare...

Men jao det var allt för nu tror jag


Bjuder på en halvdålig fjortis liknande spegelbild som är helt värdelös. Lägger upp den bara för att det var den ända bilden jag hann ta innan jag skulle iväg :)
HAHAHAHAH FAIL ELLER WHAT? xDDD
.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken fin blogg :)

2010-08-28 @ 00:18:03



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0