Emma Martina Cecilia, även kallad tönt :)

Okej nu ska jag berätta hur dagen var.
FÖR JÄVLIG. Mer än så tänker jag inte berätta, det känns inte speciellt lönt.
Sitter hemma nu och chattar lite på msn & så, tänker på en hel del grejjer.
Skolan exempelvis - Det känns lite längre viktigt. Sure, åttan. Betyg, nya grejjer och allt det men jag känner just nu faktist bara för att skita fullständigt i det :S
Jag tar igen allt jag behöver sen, nån jävla gång för jag står inte ut med det nu. Det går bara inte
Jag har allmän blackout här just nu också och det gör ingenting bättre.
Knäppte lite egobilder innan men jag orkar inte visa alla, blev för fula..
Men jag kan lägga ut en? räcker det?, det hoppas jag ;)

Jag är inte sådär glad..
HAHAHHA FAIL.SE? :O


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0