Förlåt för lite långsam uppdatering.

Oj jag bloggade visst bara en gång igår :o
jag orkade typ inte starta datorn, för först så segade internet i säkert en timme & sen var jag inte hemma speciellt mycket heller. Jag befann mig i Hörby ifall det är någon som vill veta x'D
 jag tror inte jag använde datorn förrens ganska så sent på kvällen och då inte så himla länge, det orkar jag inte idag heller det känner jag redan nu.
Jag tänkte gå ut & fotografera lite om ett tag ifall det slutar regna snart för jag vågar inte riskera att blöta ner min kamera, den är liksom inte vattentålig och jag har ingen lust till att lyckas förstöra den idag.
Det är sjukt grått och tråkigt ute, men okej jag gillar regn annars men just idag känner jag att det är lite för tråkigt.
Men det är ju så det är, hösten är påväg. Dock min favoritårstid så jag har ingenting att klaga över.


Kommentarer
Postat av: Gaaabbii:3

regnregnregnC: går ut

2010-08-08 @ 12:03:58
URL: http://lostinnowhereee.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0