friday I'm in love.

Åh gud vad skönt att det är helg igen. Fredag är lätt veckans bästa dag :3
hur som helst. Jag har precis kommit hem från att ha varit inte hemma (;
Avslutade den roliga dagen med lite shopping.
Jag har fyndat en hel del faktist och jag är jätte nöjd :3
Först Gina Tricot, älskar den affären dem har alltid så sjukt nice kläder där.
Jag köpte en rosa munkjacka, med texten "Raise Your voice louder louder louder eller något sådant, Tom K från Tokio Hotel har en också en tröja med den texten (dock ingen rosa munjacka) HAHAHAHA. Men jag tänkte inte på det förrens nu faktist, lite kul ju alltså att han har en tröja med den texten med. xD
Och jag köpte en svart topp för 99:- där också, jätte söt faktist.
Och på Kappahl så köpte jag ett par grå svarta stuprörsjeans som på rea, jätte nöjd med dem.  :)  
& sen köpte jag örhänge på Glitter och en mascara på Kicks.

mascara

örhänge, söta va? :)

Örhänge & Mascara på bilderna (som alla förmodligen ser xD)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0