Hamburg ist der stadt.

..
Hamburg är verkligen.. Bäst? eller ja, helt obeskrivligt roligt och spännande xD
jag ska vara med min galna kompis Bubbis i morgon & vi kommer förmodligen att spränga hela Tyskland :)
av olyckshändelse då förstås.
Jag har inte haft så mycket tid att blogga nu för min laptop kan tydligen inte hitta något trådlöst nätverk i denna arean och w-lan funkar inte på min dator eller jo, just nu funkar datan alldeles utmärkt men annars så har den inte alls kunnat läsa av något internet O_O
störigt som fan.
Men jaoo, jag ska ut med sötnos nu.
Jag bloggar mera sen ikväll & sen så ska jag ladda upp en massa intressanta bilder & berätta om alla galna &  konstiga grejjer som hänt här.
halsbandet med hjärtat på bilden har världens bästa sötnos köpt till mig <3
Puss!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0