Jag lever :3

Ojdå jag har visst inte bloggat speciellt mycket nu jag har helt enkelt inte tid & jag orkar heller inte men jag får skärpa mig tycker jag O_o sen kommer jag ju på allvar inte ha någon tid över när skolan börjar.. Hur det nu ska gå jag seriöst tvivlar på om jag kommer att ha kraft över till att orka med det.. det är liksom ingen på den skolan som förstår sig på mig, det vet jag.. jag känner att jag inte passar in redan nu & jag vet hur omlöjligt det är för mig att komma in i en ny gemenskap det är helt emot hur jag fungerar :/
Ingenting speciellt har hänt här så jag antar att det är lite därför det är så dött i bloggen, det är ju meningen att man ska blogga om intressanta saker eller hur? xD
men okej jag ska uppdatera oftare & ge livstecken  :3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0