Långt inlägg om Hamburg.

Titta jag har gjort en ny header igen, vad tycks? jag tror det är den bästa hittils. Jag börjar äntligen fatta hur man ska göra :)
Jag tänkte berätta lite om hur Tyskland har varit nu dessa dagarna, kommer alltså att bli ett sjukt långt inlägg.

Första dagen:
Jag minns inte exakt hur det började, jag vaknade tidigt och gick upp och fixade till mig. (Mascara & eyeliner) och jag typ..borstade håret? ja, allt sånt.
Sen stack jag iväg till Malmö, för det är närmare till Danmark än vad Lund är xD
så ja, växlade pengar till euro & sen åkte.
i Danmark var det en timmes väntan på tåget och blablabla.
Tåg (för det är bäst härifrån typ)
och sen framme. Äta, träffa some nördzz & sen sticka och flumma typ överallt. (:
Det var typ bara det som var intressant tror jag

Andra dagen:
Jag..Jag, ja vad fan hände?
vi var någonstans jag och en jävla mupp :3
vi typ stack till en bar på kvällen O__o
och nej jag drack ingenting jag lovar
det var helt mysko och jag minns inte ens varför.

Tredje dagen:
Shopping (Y)
Aladin Center, Galeria Kaufhof & New Yorker
jag köpte en jätte megasöt gul t-shirt som var klippt lite hur som helt, först gillade jag inte den men nu älskar jag den xD
sen hittade jag också ett par söta armband, rosa lila & typ.. stenar? som var lila också :3
& skor som var röda & vita, randiga. Typ ballerina skor.
sen så fick jag superfint halsband av baby men det var några dagar senare (:
& sen åt vi på Wok Express, mums mums :D



Jag orkar inte berätta mer än så, har varit med söta bästa vän också nu ganska nyligen & det var toppen jag har ju saknat den jävla dampmuppen! :D
Det har hänt massa grejjer så nu är jag rätt trött, tror det är förlåtligt eller? xD

hehehe.
MIN HAND & EN SÅN DÄR ROLIG GREJJSIMOJJS :3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0