Lite nytt i bloggen igen.

Som ni ser så har jag gjort om i bloggen :)
vad tycks? alltså jag hade total idétorka,
 så det kanske inte är supersnyggt men det får vara såhär tills vidare :D
Jag har en till header som jag gjorde för ett par veckor sedan med som jag ska sätta in i stället sedan, denna jag har ny är bara tillfällig men jag tror jag ska fortsätta med färgtemat. Liksom stilrent, och snyggt.
Men ändå inte för mycket färger, det blir inte speciellt snyggt då enligt mig, men kanske? hur som helst, det får se ut så här nu ett tag.
Jag ska gå ner och kolla på en film nu & jag ska typ inte använda datorn mera idag, kanske lite senare ikväll bara.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0