Regn och tråk.

Det är tisdag, det regnar & blåser extremt mycket ute och just nu har jag tråkigt, jag säger som min kompis. Internet lever sitt egna liv.
Jag var ute en liten stund och fotade lite innan, ska redigera och ladda upp bilderna här sedan såfort photoshop vill starta O_o
Jag brukar annars tycka att photoshop cs5 fungerar alldelels utmärkt men nu i några dagar har det inte gått att starta även om jag har gilltig seriekod & allt.
Sjukt irriterande är det :S
Men jaja snart ska det väl funka i alla fall xD

jag funderar förresten på att göra om lite till i bloggen också för det är liite för mycket rosa för min smak just nu, kanske jag ändrar till blått/lila eller nåt sånt? jag ska prova lite olika färger och teman för att se vilket som blir personligast :)


sötis <3
Dagens sötnos får blir i samma inlägg som det här idag, är han inte bedårande? <3
Mr Hangover/Shin från Cinema Bizarre


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0