Rubrik.


Jag sitter uppe ännu, ohyezz. Näe men det är för att jag inte kan sova, och ja jag har faktist försökt :O
Så jag sitter just nu och lyssnar på musik. Det bästa som finns att göra när man har tråkigt, plus det rensar hjärnan från skadlig information x'''D
Det där lät ganska så oseriöst men faktist så var det.. ääh, vette fan förresten. Ignorera. :3
Bara för att jag inte kan sova så innebär inte det att jag inte är trött.
Varning min hjärna är ur funktion :D
Kan ta & länka till dagen/nattens droglåt. Lyssna på den ffs!




Kay One - Rockstar <3


Kommentarer
Postat av: Isabella

sv: MEN WOHOOO VA KUUUUUUUUULLLL, EMMS E INTE PÅ MSN :OOOOOOOO <33

2010-08-20 @ 11:54:41
URL: http://ruheschrei.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0