Skola, Ny Klass, Nytt folk. Snart dags..

Men oj vad det var tomt här i bloggen xD
jag har liksom inte haft tid över till datorn nu dessa dagarna.
Som igår exempelvis då va jag på något otroligt tråkigt möte angående skolan.
Jag blev placerad till att tillhöra en ny klass, 8D.
& nej det var ingen smiley som jag skrev där uppe.
Okej jag började skratta nu bara pågrund av det x''D
Jag har så trög humor..

Men hur som helst jag blev placerad i en ny klass, inte en speciellt stor klass så det känns ganska bra jag tror det är typ 15-18 elever i den klassen. Jag ska inte vara med på alla lektioner i början heller och förmodligen kommer jag aldrig vara det. 
Men nu blir det i alla fall bild & musik lektioner med dem.
Jag är redan nervös :S
Liksom helt nya människor - Igen..
Jag hinner aldrig vänja mig eller komma in i någon gemenskap när jag börjar i en ny skola/klass ._.
Jag tror att det är för att jag är jätte tyst av mig & extremt blyg och sen så är det ingen som orkar bry sig för det, frågar någon en sak så vågar jag knappt svara och då efter ett tag är det ju klart att folk inte orkar prata längre
Jag kan inte göra någonting åt det även om jag vill


Jag tycker att det är väldigt jobbigt men jag har bestämmt mig för att försöka även om det är omöjligt jag menar tre timmars skoltid om dagen 5 dagar i veckan för en sådan konstig människa som mig.. Det borde jag kunna fixa.


Kommentarer
Postat av: Isabella

jag vet precis hur du känner, har varit där med. Jag önskar att jag kunde vara med dig

<333

2010-08-14 @ 13:42:14
URL: http://ruheschrei.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nystartad tävling i bloggen :D Vinn en söt sommartopp :D Kika in!

2010-08-14 @ 17:29:02
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0