the sun is hiding behind the clouds

Åh nej sent blogginlägg igen, varför är jag så dålig på att blogga nu? :(
& Jag är lite smådeppig faktist utan att jag vet varför.
 Det bara är så.
Känner mig lite smått död med (inte död på riktigt då såklart, mest hjärnan som är ur funktion rent allmänt)
I morgon är det måndag och ny vecka igen, tiden går alldeles för fort. Det är sjukt jobbigt faktist ._.
Man hinner ju inte reagera - I alla fall inte jag.
Ska fixa lite med bloggen sen ifall jag hinner det, annars fixar jag i morgon.
Dagen har förövrigt varit väldigt tråkig och grå :S
De flesta söndagar är så..
Liksom, helgens sista dag precis innan en ny tråkig vecka börjar.
Jaja sluttjatat.
Saknar älskling en hel del och sammtidigt är det lite komplicerat med allt det :l
Jobbigt men sant
Men jag tänker inte göra någonting, det är bara att vänta och se
det kommer bli bättre det vet jag det är nog bara att man blir lite uttråkad och så..?
eller skitsamma, det är som det är.
Tror nog att slutet av nästa vecka blir toppen. Och tisdag med såklart.
*Jätte nervös*

En bild.

Sliten. Trött. Nervös. Bläe..?


Kommentarer
Postat av: elina

söt blogg :D

2010-08-22 @ 23:52:50
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0