Trött, nejdå.

Klockan är 9.14 & jag är jävligt trött men jag antar att jag får försöka att hålla mig vid liv så gott det går xD
jag hatar måndagar jag menar..Kan det inte alltid vara helg eller sommarlov eller något?
Skolan förstör människors liv och ingenting annat
jag har bestämmt mig för att inte orka bry mig jag vet att inte jag kommer att klara skolan speciellt bra ändå.
Okej sluttjatat om det tråkiga onödiga idiotiska ämnet.
Jag ska gå och fixa mig nu innan klockan blir för mycket, jag måste vara klar om mindre än en timme.
Time to hurry up!

Jag vill inte
Jag vill inte
Jag vill inte

MEN JAG MÅSTE.

*springer omkring i cirklar och blir allmänt aggresiv*


(det betyder att jag bloggar när jag är hemma igen)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0