Oliver Pocher är kung! 8D


Seriöst jag älskar den här mannen! xD
jag har vetat i typ tre år vem han är men jag har inte lagt ner tid på att ta reda på mer om honom.
Oliver Pocher typ världens roligaste snubbe (;
Hela videoklippet är på Tyska, men det är ganska lätt att förstå det. Jag översätter gratis annars ;P
Jag kan ju typ förklara.. Han är ööh.. Gangster? Som typ är ute på gatan & frågar folk om vad de tycker är de negativa sakerna om gatan för att han ska spela in ett nytt album och sen säger de han frågar asroliga saker, och dem människorna är helt random det är det roliga med det hela. Som de där sopgubbarna (eller vad de är) den ena säger att problemet med gatan är Olivers glasögon, klockrent eller vad?! 8D
& Grattis till mig, äntligen fattade jag hur man klistrar in youtube klipp på bloggen. Det tog bara två månader för mig att fatta men men, nu äntligen. Hehehehe


Jag träffade Oliver på Comet i Oberhausen också, han var sjukt rolig IRL också även om vi bara snackade i en halv minut kanske (;


Kommentarer
Postat av: Isabella

HAHAHAHAHAHAH

- ett konkret argument!

- allt!

- nej! ett konkret argument behöver jag!

- ALLT!!

- okej mannen, du bestämmer.



OMFG 8D<333

2010-08-18 @ 21:03:46
URL: http://ruheschrei.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0