webkameror är ganska roliga.

Vad händer här då? jo jag ska informera :3
jag installerade nyss min gamla webkamera på den stationära datorn, det är extremt dålig men skitsamma för det är roligt att ta egobilder med webcamen tycker jag 8D
och sen så tuggar jag tuggummi, intressant va?
för att vara mer exakt med det så är det V6 sweet menthol strong teeth blablabla tuggummin.
anteckna det allihopa för jag vet att det lätt är dagens mest intressanta random fakta.
Och sen så håller jag på att plugga engelska, i världens tråkigaste gråa värdelösa och mest slitna engelskbok någonsin. Låter inte det ganska trevligt, erkänn :)
Jag var i Hörby innan för ett tag sedan och handlade lite. Men jag betalade ingenting själv för jag håller på att spara pengar. För att vara exakt (ja, jag gillar det ordet!) så har jag 1000 kr och öööh, tio kronor extra. Superbra (:
I morgon så ska jag få hundra kronor också, så det går rätt bra med besparingarna för shopping och livnäring x'D
tusen spänn plus tio kronor plus hundra hur mycket är det..? HAHAHAHA jag kan seriöst inte räkna.
I morgon så är det torsdag. Skönt, för jag är nämligen ledig på fredag. Veckans bästa dag för då är det helg. ^^

cammmmm.


caaam

cambild.

Vet, sjukt dålig kvalité plus att jag är i princip ofixad & trött och så.


Kommentarer
Postat av: Gaaabbii:3

GAbbi kan räkna till dejC: de bliir ääääh... något:3

2010-08-25 @ 20:33:04
URL: http://lostinnowhereee.blogg.se/
Postat av: Malin

T-t-t-tokio Hotel. (L)

2010-08-28 @ 19:22:59
URL: http://pinkbracelet.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0