Så mycket snö..

Har extremt ont i magen och är allmänt död idag, får ursäkta för att bloggen just nu är väldigt död :(
photoshop fungerar inte så jag kan inte redigera en ny bloggdesign som jag hade tänkt, jag måste lösa det problemet omgående.

Var hemma från skolan idag, jag orkade inte dit. Blir i morgon istället, det snöar verkligen jätte mycket här också. Man kan inte se vägen, var nästan rädd för att bli insnöad idag!
Hade varit lite mysigt trots allt ;)
Men läskigt, tror jag.
Just nu är jag ensam hemma, lyssnar på musik men annars så har jag rätt så tråkigt.

Jag återkommer senare, eller i morgon med bilder och allmän uppdatering :D

Kommentarer
Postat av: Belen Kaulitz

Har du designat din blogg själv? (:

2010-12-01 @ 18:04:01
URL: http://tokiomania.blogg.se/
Postat av: Cheryl

jag trodde Bill hade kommenterat här över mig x'D

men, jag kan åka släde till dig, sen åker vi vidare till tyskland o lämnar mig i Los Angeles o

2010-12-01 @ 20:01:55
URL: http://ruheschrei.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0