Same way almost every day

Jag har riktigt tråkigt här och är ensam hemma ända tills ikväll. Jag ska snart gå och duscha, tänkte göra hår & ansiktsipackning :) och sånt.
Men efter det vet jag inte vad som händer, får kolla igenom mina läxor och jag har snart ett Tyska prov, om några dagar faktist. Gjorde nyligen ett svenska prov med, men jag är nästan säker på att det gick åt helvete jag fick max godkänt på det, inte mer. Kanske loggar in på msn lite också senare, eller så blir det bara facebook.
Vad finns det mer att säga? orkar inte direkt ta några nya bilder, och jag försöker verkligen få ordning på photoshop.
Så fort det fungerar gör jag om designen lite och ordnar upp det mera för just nu är här jätte rörigt.




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0