You can never buy love'

Slänger in ett snabbt blogginlägg här nu, så att jag inte glömmer bort det :)

Jag kom hem ifrån Lund för ett tag sedan, har shoppat lite grann.
Är väldigt nöjd. Orkar inte skriva upp alla detaljerna nu, kanske gör det senare om jag orkar.

Köpte lite smycken och kläder.
För ovanlighetens skull köpte jag några ringar. Två stycken faktist, från Glitter.
Och örhänge. Hamnade på Gina Tricot också, och köpte två snygga tröjor. Texterna på dem hade så fina budskap så jag kunde inte låta bli att köpa, på den ena står det: "Walk with me talk with me follow your heart"  så vackert, jag älskar alla vackra budskap på saker & ting, det kan vara bra sånger eller klädesplagg eller nästan vad som helst.  

Och vad mer..?
Jo, två nagellack från Lindex. Grå & röd, märket Depend har ju jätte söta nagellacks färger, jag har en hel samling hemma. Har turkos, rosa, röd, grå, grön, guld, svart, lila och blå. Flaskorna är så fina.  
Märker nu att jag nästan köpte två saker från varje affär, galet! Hahaha!! :D
Och utom nagellack köpte jag ett par jeans, väldigt fina! också från Lindex.

Men nu är jag rätt så trött så stänger av datorn, ska titta på en film istället.

Puss

(Inte världens snyggaste bild men tänkte mest visa ringen jag har på mig och nagelfärgen, det är ju nytt. Hihi :''3

.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0