Lite random ~

Klockan är ungefär 23.32 & lite till på kvällen, jag har inte bloggat idag för jag har i princip inte varit hemma idag x)
I morgon däremot så kommer jag ha mer tid över till att blogga och sånt :)
Igår kom jag på att jag verkligen älskar Oliver Pocher så jag satt uppe typ i flera timmar igår natt & kollade in youtube klipp från bland annat hans tv serie "Rent A Pocher" (A)
Kommer lätt att börja droga det x''D
Jag har träffat honom men jag tyckte inte att han var speciellt rolig då men nu har jag verkligen ändrat min åsikt *W*
Och det blev ingen ny piercing idag men jag funderar faktist på att skaffa en ny så snart jag kan :3



heheh


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0