HAATAAR VÄÄRME.

Hej (:
det är helt sjukt varmt här idag!
typ så varmt så jag har haft fönstret på mitt rum öppet i typ 4 timmar nu & det hjälper knappt, jag vet sjukt illa är det x'D
förresten gud vad jag bloggar lite nu ):
jag vet inte varför jag får skärpa mig nu annars så förtjänar jag livstids fängelse (A)
Ignorera mitt konstiga babbel x'D
verkar som att jag kan åka till baby redan nästa vecka, jag ser fram emot det helt sjukt mycket.
Jag saknar honom.
Och vad mer? jooo jag gjorde typ en supergod milkshake innan. Vaniljglass, choklad sås & mjölk x'D
och sen så blandade jag ihop det och det blev jätte gott 8D
men typ det smakade kaffe );

det var allt. Jag skriver senare igen. :D

XD

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0