Vad tycks om bloggens nya header & så hittils? :D

Hej & Hallå :)
Som ni ser så håller jag på att göra om för fullt i bloggen!
ännu är det verkligen inte i ordning som jag antar att ni kan se, jag gjorde ett stort misstag med dem små direkt länkarna precis nedanför där det står tid & datum för inläggen.
Finns det någon som kan hjälpa mig att ändra tillbaka så att länk-grejjen till kommentarerna funkar!?
Ni ser ju själva att inte det syns ifall inte man markerar texten med sin touchpad/datormus.
Sjukt irriterande x'D
men sluta inte kommentera bara för det.
I morgon ska jag ladda upp en ny bakrund och nya textstilar/färger.
Men nu orkar jag inte mer för klockan börjar närma sig ett på natten.

Förresten
jag ska iväg i princip hela dagen i morgon så jag kanske inte hinner göra något inlägg förrens ganska sent så som idag typ. Men jao, jag ska fortsätta blogga & sånt såfort jag har tid över.
Det har varit så jävla varmt ute också så jag har inte orkat sitta vid datorn överhuvudtaget, kanske inte så konstigt?!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0