Welcome To Humanoid City Live dvd.

Japp, jag fick min TH dvd film idag.
Jag dampade exakt hela dagen igår bara för att inte jag fick den, Jag blev typ avundsjuk på alla de lyckliga som hade fått den innan mig typ. xD
ok, kanske lite onödigt & överdrivet men det spelar ingen roll enligt mig.
Jag kollade på den för några timmar sedan.
Jag gillade den! Dock tycker jag nog inte att den var sådär supermega bra :/
Men det var väldigt kul ändå att liksom att se igen hur fantastisk turnén var & allting.
& Sen avsnittet av TH tv som var med på dvd:n var också helt ok, önskar att det var en hel dokumentär istället för det hade varit hundra gånger roligare xD
men hur som helst, Tokio Hotel är alltid superbra så jag bryr inte mig speciellt mycket :3


Tokio Hotel dvd

TH makt, Fjortis slakt. ((;


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0