bloggdags :3

god morgon/förmiddag.
Jag har varit dålig på att blogga nu igen x'D
jag är fortfarande helt chockad över alla pengar som min kille har attackerat mig med måste jag säga
dagen blir ganska lugn idag så jag kommer att få många tillfällen över till att kunna blogga ett par gånger (:
jag ska kolla runt på internet efter saker att beställa, det är ju midsommarafton idag & det är ju en röd dag om jag inte minns helt fel?
blä på alla idiotiska högtider som gör att affärerna stänger tidigare O__O
men i alla fall jag tänker börja med Deutschrock.de sen när jag ska beställa hem lite prylar, de har verkligen skitgrymma kläder där!

och förresten den här drickan 'Vitamin Well' den är faktist supergod tycker jag x'D
jag har bara smakat en av dem där hittils men jag gillade den :O
mycket vitaminer & det är ju alltid bra haha :D
---



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0