Ska till Göteborg i morgon.

hallå (:
idag händer nog ingenting speciellt här, jag tänkte att jag skulle ladda upp min nya header sen så fort jag orkar och så för jag gjorde nämligen en riktigt snygg igår kväll.
Alltså jag kommer nog att spendera denna dagen också genom att använda photoshop
 (photoshop cs4 om någon undrar)
& förrutom det så är det ganska fint väder & sånt här men väldigt tråkigt
det blir väldigt mycket bättre i morgon! ;D
jag ska nämligen sticka till Göteborg
jag vet inte varför men jag älskar den staden x'D
& det har jag gjort ända sen jag var liten.
Det kommer bli ett besök på Liseberg vilket jag faktist längtar efter
jag har bara varit där en gång tidigare & det var förra året, på klassresa med min förra klass
jag minns att Gabbi, Linnéa & jag hade skitkul.
Saknar den tiden <3

:P 
HAHAHAH JAG SER UT SOM EN JÄVLA RYMDVARELSE DÄR! O__O + mitt hår var blött för att jag hade duschat. Jag kommer ihåg den där dagen så tydligt & snacka om att jag var sliten! x'D


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0