-Dåligt bloggande-

Förlåt för att jag har uppdaterat så segt här, jag har inte haft tid över till det.
I helgen var ju bästa Isabella här :)
det var verkligen jätte kul. Jag ska försöka sammanfatta det.

När jag var i Lund, för att möta henne vid tåget så var jag allmät seg & fattade inte vart hon var någonstans, hon sa att hon var vid Pressbyrån, men såklart finns det tre stycken nästan brevid varandra och jag var.. smart? så det tog typ 10 minuter innan jag fattade...
Ehmm ja efter det så åkte vi till Löberöd & köpte coca-cola och chips, det var kul xD
När vi skulle ut från affären så blev jag helt nervös, jag tänkte typ: OMG VAR ÄR BILEN!!!!!!?
sen, när vi gick runt hörnet så hittade vi den owO
och efter det åkte vi hem till mig, lämnade hennes saker och sen gick vi till Dellan, och träffade Gabbi där och var med henne ett tag.
Det var också kul.
Senare, efter det så... Eh vad fan hände? *Blackout*
Men skitsamma, vi åkte till Hörby & handlade ännu mer.
Dvd-filmer, godis & så.
Jag köpte tre filmer, bara för att jag kände för det och Issa köpte två.

Allt var verkligen skitkul xD Jag har inte varit så flummig och allmänt off på ett bra sätt som då på hur länge som helst.  HAHAHA fan vad det lät mysko :(

Dagen efter det så var vi ute och fotade lite. Kollade på film igen, pratade rätt så mycket :3
Senare så kollade vi på EMA, jag tyckte att det inte var så jätte kul faktist, galan alltså.
 Hade det på livestream på datorn för jag orkade seriöst inte med att kolla på tv o_O
Jaja skitsamma typ.

Försökte sammanfatta detta så bra jag kunde, det jag kom fram till: det var en awesome helg


.

Hahaha snyggaste bilden någonsin på en Red Bull, erkänn! xD

Kommentarer
Postat av: Cheryl

reeedu bullu ! typ c: vi får flumma vidare snart igen ffs :ooo <333

2010-11-09 @ 17:10:41
URL: http://ruheschrei.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0