I look around myself and see the black rose infront of me

Ser framemot i morgon måste jag säga :)
 bästa Isabella kommer nämligen hit & stannar till på söndag
Fan vad kul vi ska ha, äntligen händer någonting som inte är tråkigt för en gångs skull.
 Dagen här har varit helt okej förövrigt också
Är lite trött nu bara.
Jag orkar inte förklara exakt allting, eller jag förklarar ingenting alls här egentligen?
men skitsamma :D
Jag skriver igen sen eller i morgon såklart.
Får se när jag får tid över.
Ska börja redigera ny design till bloggen också snart, jag känner att här behöver uppdateras, visst?
Jag har i alla fall tröttnat rätt mycket på min bloggs utseende
jag gillar förändringar.


Nu ska jag snart gå & duscha sen kolla film och sova.



.

En mycket intressant redigerad bild på min hand där, hahaahaha. Jag hade idébrist :(

Kommentarer
Postat av: Cheryl

muhuhuhuhuh vi ska flomma sönder <333

2010-11-05 @ 20:49:20
URL: http://ruheschrei.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0