ingenting händer nu, seg uppdatering som fucking fan.

Seg uppdatering, japp :D
Alltså just nu orkar jag inte blogga men jag lovar att skriva ett långt inlägg igen såfort jag orkar det
eller när det händer någonting här menar jag
 orkar inte posta randominlägg hela tiden för jag vet att det blir tråkigt efter ett tag.
Jag har inte riktigt tid för mig själv känns det som, senare idag ska jag kolla på en massa filmer och så.
Fixade lite viktiga saker innan, som jag kände att jag behövde ordna.
Så att alla vet, bloggen kanske kommer att verka lite död ett tag.
Orkar inte fixa mig & ta bilder, varken på mig själv eller på någonting annat.
Jag har verkligen inga motiv
jag funderar på att kanske sälja min kamera för jag fotar typ inte, och har inte lust med att fortsätta :S
inte roligt när man har 0 saker att ta bilder på ._.
Behöver nog pengarna ändå, så jag säljer den ganska omgående
Jag vill inte längre utnyttja min rika pojkvän bara för pengarnas skull liksom, det är inte vad kärlek handlar om.
De här hemma har inte tid för mig nu heller
Måste vara väldigt självgående.
Jag kan det, såklart men jag klarar ändå att ta ansvar
inte längre


Nu ska jag lämna datorn igen, finns inget roligt att göra
Ingen är ju social längre ändå o___o


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0