New Haircut

Var hos frisören idag, hade ångest hela dagen igår men nu ångrar jag att jag hade ångest. Det låter bra va?
Nej men seriöst jag är jätte nöjd med min nya frisyr det var verkligen på tiden. Jag har haft samma frisyr i nästan fyra år bara för att inte jag tyckte om förändringar då
Men som jag sa, jag är jätte nöjd! :)

Dagen förövrigt var sådär. Stannade hemma från skolan för att jag hade huvudvärk igen. Hade igår med, och då var jag i skolan men jag var så jävla död & jag orkade bara inte sticka någonstans idag heller. That's life

Har inte så mycket annat att säga tror jag. Ganska trött, måste göra läxor.


Bjuder på en ful bild. Mitt hår är mycket kortare nu än innan. Det är till axlarna nu ungefär & jag har snelugg som är lite messed up på bilden men skitsamma :)


.


Kommentarer
Postat av: Cheryl

2010-11-24 @ 18:14:35
Postat av: Cheryl

jag testade att gå in på Exploer o kommentera din blogg, OCH DET GICK :DDD

och du är SJUKT SÖT i din nya firsy, helt sjukt! <3<3

2010-11-24 @ 18:15:34
URL: http://ruheschrei.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0