Nytt i bloggen igen! :)

Jag har bestämt mig att jag ska uppdatera min blogg mer eller jag känner lite att jag måste det för när man väl har börjat blogga så blir man beroende! Jag har ändrat om här som ni säkert kan se, isåfall vad tycks? :)
Jag tycker personligen att det är jätte fint MEN  jag tror dock att jag kommer att tröttna på allt det rosa efter ett tag & isåfall skaffar jag nog ett vit och svart tema istället det är mer "enkelt" för jag vill inte att min personlighet uppfattas fel pågrund av några färger. En blogg är ju någonting personligt, det ska i alla fall vara det

Jag återkommer med någonting nytt senare igen.
Skriver om dagen då.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0