Snö Snö Snö!

Seg uppdatering, förlåt!
Igår hade jag inte tid att blogga om någonting speciellt.. Gjorde jag det överhuvudtaget.... Nej.
Dumma mig, jag får ta igen det som jag har missat
Det snöar ute.. riktigt mycket, det är till och med så mycket snö så att man knappt kan se vägen och det är inte ofta här är såå mycket snö.
Massor med skolbussar och sånt som är inställt tydligen, otur då att man inte åker buss till skolan 8'<
Jag var lite ironisk där... Fast när jag tänker efter så, nej.
Jag håller på att fixa mig i ordning lite, mitt hår är ondskefullt. Går knappt att göra någonting åt idag och jag har inte lust att se ut som ett troll. Nicht gut!
Det är kallt ute, jag gillar det.. Ifall man har bra vinterkläder på sig och vinterkläder är jobbigt = Inte bra
men inomhus är det varmt, & då är det inte viktigt vad det är för väder ute tycker jag

Känns som att jag skrev en hel del ointressant information där uppe, va?
Jaja, ska fortsätta fixa mig nu. Har inte tid för datorn ändå, säger som där uppe: Dumma mig :D


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0