Blogg.se's mest intressanta blogginlägg någonsin *Not*

Så sjukt skönt, kom inte hem så sent trots allt :D
Var nyss hos tandläkaren, fyfan vad läskigt det var o-O
Seriöst, min enda tanke var typ: OMG DET VAR EN TANDLÄKARE SOM UPPFANN ELEKTRISKA STOLEN
& sen dog jag .. eller nä
Det slutade med att jag fick sånt där på tänderna, vad heter det nu igen? gshdhdjhjrehy vettefan.
Äckligt i alla fall, sen så.. i skolan så hände typ inget
jobbade med rätt mycket matte
Sen så fick jag en massa läxor, för jag är typ ledig hela nästa vecka, och veckan därefter. Läraren tyckte då att det var bra med "lite" hemarbete, awwh tack verkligen jätte generöst ^____^ 
Hur ska jag spendera all den tiden?
Måste komma på något xD
En sak till, alla som sms:ar till mig förvänta er inget svar för jag har inga pengar nu
jag blir galen på alla sms jag får..SPECIELLT FRÅN EN VISS GABBI O__O
Min mobil typ dör av alla sms 
Men ja.. och.....eh typ, ja. 
Skriver igen senare :3

.

Allmänt sämst bild också ifrån i morse ignorera att mina ben ser extremt missbildade ut, okejj? :DD
 och vad kan man säga om bilden annars då? dagens outfit? xD
aahh tiiep azzååhh likzzooom §§ 

Nej, men *tänker* Tröjan/Toppen, eller vad man ska säga? 99:- från Gina Tricot
Jeansen, Lindex, minns inte vad dem kostade
Kofta-saken, från H&M priset var typ.. 100:- 

 


Kommentarer
Postat av: Cheryl

Du är så fin ^^ och älskar din blogg Owo och kan jag komma till dig i helgen, eller nästa helg? :'D <3

2010-10-21 @ 16:22:13
URL: http://ruheschrei.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0