Förvånad, faktist

Kan ju ta och berätta om hur dagen har varit :)
Faktist jätte bra, skolan var okej också så det var ju rätt skönt för vissa dagar är så jävla långsamma .. Hatar det 
I morse vaknade jag typ halv sju, & jag var sjukt trött men sen så gick jag upp & gjorde mig i ordning ändå, sen var det skolan då ju, och jag blev helt förvånad faktist, jag fick tillbaka resultatet av Engelska provet
gissa vad? .. VG fick jag o__O
& Jag hade inte ens övat, jag är lite stolt över mig själv faktist, första betyget jag får på någonting hittils liksom :D
Läraren gav mig en klubba för att jag hade varit duktig (Typ dog då) det var roligt ju 8D

Nu så lyssnar jag på bästa Kay One :'3
Ska snart äta något, har inte gjort det innan idag så x))

Och mer då...eehh vet inte, eller jo xD
Kan lägga ut några allmänt fula bilder på mig ifrån när jag väntade på älskling, hemma hos honom när han var ute x3

(jag var lika sliten & trött som jag ser ut att vara) DET VAR TIDIGT PÅ MORGONEN FFS x''''D

usch

.

.
men omg hur ser jag ut? ärligt, hade blivit lite attackerad av Monty, så skyller på det lite där också.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0