friday night.

Åh det blev ett sent blogginlägg idag, jaja skitsamma det känns inte så jätte viktigt tror jag
Det blir en lugn kväll, superskönt faktist.
Jag håller på att redigera lite nya grejjer till bloggen trots att jag sa att jag skulle ha det såhär nu men jag tror att det behövs lite uppdateringar ibland för att hålla nivån, om man säger så x)
Jag är nöjd men jag ska ändra lite på textstilar & så, får fundera ut något bra - något snyggt menar jag då såklart.
Ska snart kolla lite på tv, en film tror jag men vet inte vilken.
Det blir "Step Up" eller kanske "Bee Movie" Den är så söt jag älskar animerade filmer :P
Nackdelen med det är typ att det är allt som görs, exempelvis disney filmer vad har hänt med de gamla tecknade? det görs ju fan bara sånna animerade filmer, det är jobbigt plus jag har typ inte sett någon av dem sedan "Hitta Nemo" xDD
Men hmm.. Det var allt för mig, jag bloggar senare eller i morgon :)



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0