Ja, Rubrik.

Hejhej alla människor. Nu är det dags för ett nytt blogginlägg, känner att jag har uppdaterat sjukt dåligt nu i några dagar :) Skyller på att inte jag hade internet, typ
Men nu är jag hemma efter helgens lilla Tysklandsresa i alla fall, saknar redan det och min kära älskade underbara fantastiska pojkvän som jag älskar så sjukt mycket oavsätt vad.. :'3
Var i skolan som vanligt idag & det var helt okej, tråkigt var det ju såklart men jag har överlevt och det är därför det var bra ändå
Antonia och jag var rätt flummiga och satt typ & skrattade
 jag dog när hon bah: "vad har du gjort med din pojkvän?" Ofta man frågar någon det? x))
Det var skitkul just då, när hon sa det och då jag typ misstolkade allt hon sa hon bah: det är sex där :'3
Jag postar inga bilder i detta inlägget nu för jag orkar inte leta upp sladden till kameran
vet inte var den är och jag orkar heller inte leta efter den för då kommer mitt nystädade rum bli lika stökigt som det var innan jag började städa och det känns lite dumt xD



Jag lyssnade på Romeo's (Romeo Nightingale från Cinema Bizarre) nya låt.. Asså shit vad bra den var han låter extremt proffesionell. Seriöst alla borde lyssna, jag orkar inte lägga upp videon på bloggen men här är länken i alla fall.
http://www.youtube.com/watch?v=4Ry_YeQU0bI

Saknar honom :( <3




Kommentarer
Postat av: Matti

Ja, Kommentar. hehe

2010-10-23 @ 01:04:18
URL: http://wasteawaywithme.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0