Kan man säga att det här är en random morgon?

Godmorgon bloggen :)
Klockan är typ nio på morgonen, kunde inte sova längre.
Ni har väl förresten inte glömt att ställa om klockan till vintertid? ;D
Jag kom ihåg det faktist, nästan helt själv också

Ehmm.. Jag har tråkigt, har ingenting att göra.
Kollar på Bumbibjörnarna haha, så kul....
Eller inte.. det är inte någonting som faller mig i smak annars, hahahahahahaha.
Ni märker hur tråkigt jag har va?


Ska snart fixa lite frukost o:
Kanske.

& Jag har bildbrist så jag gjorde det bästa av situationen - Redigerade en bild, på Kim.
KIM SULOCKI FTW.
Jag känner att mina tankar är lite... mysko?
För jag tänker typ på killar hela tiden, och inte bara en.

HAHAHAHAHAHA (A)

Kimmie <3

Kolla in honom, så sjukt söt han är!!!!
Han är 38 år gammal, och hetare än eld.
 En bild visar inte så mycket heller ändå
Det är samma med Tokio Hotel, dem är jävligt mycket snyggare IRL också.
Men jag dör typ, han är älskvärd.
.... Min favoritsnubbe ;D
ok erkänner det finns en till men det är jävligt hemligt, typ? eller detta
eller vafan. Jag ska hålla käften för mina hemligheter är hemliga.
Jag är hemlig, glamorousmysterious you know :'3
Det betyder någonting faktist men om man vill veta vad så får man fortsätta undra för jag kommer
aldrig avslöja mina hemligheter....


Kommentarer
Postat av: Therese Gustafsson

sv: tack sötnos :) XOXO

2010-10-31 @ 16:27:35
URL: http://gustafsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0