Klockan är 8.00, vill sova

Godmorgon, typ klockan är 8.00 nu? (eller kanske inte exakt när jag postar detta) Men när jag skriver detta så är den, logiskt som fan jag vet.
Jag ska sticka till skolan snart, men måste fixa mig färdigt innan jag sticker... och när jag tänker efter så lät det som att jag tycker att mitt utseende är viktigare än skolan, men nä för man kan inte göra någonting åt något av det
HAHAHAHAHA dagens skämt :'3
Och detta blogginlägget säger sjukt mycket om hur jag är idag.

Jag orkar inte fixa nya bilder nu, får göra det senare idag
Kommer hem ganska sent tror jag, för jag ska till tandläkaren idag ._."
fjidaksdlahhhhh.
Tandläkaren i Magdeburg då såklart ;D
eller nä, jag ska till Hörby men oavsätt var vad hur eller varför så är det..Läskigt, palla en främmling petar på ens tänder liksom?
Gud vilket kul jobb egentligen?
Plus att jag vet att tandläkaren kommer få problem över min läpppiercing men den är placerad så att inte den kan nudda mina tänder, av den snälla piercarmänniskan som hette.. Cindy tror jag?
Men..Men.. *Minnesförlust*
Måste dra nu, annars kommer jag aldrig bli färdig.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0