omg, död dag.

Åh förlåt för dåligt bloggande idag :(
Jag mår faktist illa, jag har varit i skolan & så men nu när jag kom hem blev jag extremt trött :S
Sitter här på mitt rum och fryser, så vet inte om jag kommer orkar skriva vidare om något vättigt.
Slänger in ett inlägg till efter detta men jag har ingenting att skriva om.
Skolan var så jävla tråkig också så..
Måste äta något, för det har jag inte gjort alls sedan typ igår förmiddags :l
Sedan blir det tv & läxor, får se om jag orkar skolan i morgon.



En sak var lite halvkomisk, det var Gabbi hon typ messade mig hela tiden i skolan idag & jag hade inte mobilen på ljudlöst först x))
Fattar inte hur hon pallar skicka tre sms efter varandra om inte ens hon kan få svar...? :P

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0