Tokio Hotel...?

Mhmm intressant rubrik jag vet.

...Nej men jag känner för att skriva ett ganska långt inlägg om dem nu, kommer ett till senare så det är upp till dig (du som läser allså) om du/ni/dem eller what ever vill läsa eller inte, bestäm själv :3

Jag har undrat ett tag nu vad det är som pågår i "TH världen" alltså jag är mer insatt än vad det verkar som, men jag skyltar liksom inte längre med att jag är ett fan bara, typ så som jag gjorde förut typ 2008 när jag var ganska mycket mer social på bdb och pratade med många andra fans & sånt
Jag vet typ exakt nästan allting om bandet, mycket mer än vad det verkar som och det är inte för att jag letar mysko info eller så 
Jag tar reda på saker och räknar ut sånt själv och har vetat väldigt mycket vääääääääldigt länge, och resten är inte viktig, okeej?
och typ igår så fick jag en länk till en jävla svensk värdelös idiotisk cp stalkerblogg, och min första tanke var liksom hur fan orkar man hålla på så?
vad är det roliga & vad får man ut av det? :S
Plus det är olagligt nu så man kan bli jävligt mycket straffad för det nu ifall man har otur.
Bara den känslan att bli förföljd av någon -  främlingar som är typ som är typ omedvetet sinnessjuka & så.. om det hade hänt mig så hade jag typ blivit ..Vettefan. 
& Allt som händer utom det, orka bry sig? 
För mig är musiken viktigast och att killarna mår bra, och allt det
Inte alls viktigt med sexuella läggningar, ifall dem har flickvänner eller inte och allt det där o__O
det är ju deras liv, man lär ju ändå inte känna dem genom att stalka
Jag kan avslöja väldigt mycket hemligheter, kanske ingen som visste det? x))
jag är hemlighetsfull men om man lär känna mig så kanske jag berättar saker..?
Mmmh faktist så... 
HAHAHAHAHA jag känner att jag ska snacka mera om TH för att det är så sjukt många som gör det så om dem kan så kan jag också ;P
 

2008

Dem är fortfarande samma personer som då & innan dess med x'o

Kommentarer
Postat av: Linnea

Th <3 Deras konsert var otroligt bra! :D

2010-10-22 @ 23:58:09
URL: http://bys.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0