Tyskland :D

Som jag har sagt i ett tidigare inlägg så skulle jag till Tyskland också, och here I am
Jag har inte kunnat blogga tidigare för först så har min laptop haft problem med internet (Som vanligt) och när min älskling erbjöd sig att låna ut sin dator till mig så ville inte jag det, för det finns inga å på tangentbordet, och den bokstaven används för mycket i svenska :( hade inte den fuckade bokstaven funnits så hade jag bloggat innan, problem? ja.


Ska berätta lite nu istället :)

Åkte hit i fredags, var typ superglad.
Shoppade lite på New Yorker för det var det första jag hittade typ (A)
Köpte en hel del med accesoarer, kan visa senare för jag har såklart glömt min kameraladddare hemma :S


& Igår så var jag och sötis ute ett tag, Vacker stadsdel som heter Altstadt :'3 och sen stack vi till tågstationen bara för att jag ville. Älskar tågstationer i Tyskland, vet inte varför 8DD
Jag köpte en tidning & coca cola. Söten köpte en light bara för han inbillar sig att han blir fet av vanlig x)))

Senare hände en del mer såklart, men orkar inte skriva det nu, eller jo jag kan berätta att jag träffade en vän igår också .. eller i morse eller vad man ska säga 8) Jätte kul faktist.

Och nu, så är jag ensam här. Väntar på några :'3
Har ätit frukost, fick fixa i ordning själv men faktist så failade inte jag något xDD
Hittade en tysk sån.. kall risgröt som risifrutti i sverige fast godare o__o
det var hela bär i det typ 8D
och jag visste inte vad jag skulle dricka först så jag bah: öl coca-cola eller apfel kirsch blablabla vitamin juice. (Valde cola)
Snacka om nyttig frukost, xD




Bilder kommer senare :3

Kommentarer
Postat av: Alice

Verkar asballt :3

2010-10-17 @ 12:39:00
URL: http://alicejohannaa.blogg.se/
Postat av: Cheryl

lille tjejeeen, får moi följa med någon gång? :D hade varit jättekul att träffa dem du e med o så :3 <3333

2010-10-17 @ 15:07:27
URL: http://ruheschrei.blogg.se/
Postat av: lawe

såg din kommentar i kissies blogg blev också sä j*ävla syr när hon tog med bill och nu hennes inlägg om tokio hotel och bills stil och allt pluss din kommentar ju!

2010-10-17 @ 15:49:50
URL: http://lavve.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0