Dåligt med bloggande, sorryyyy.

Åh jag känner mig ganska dum nu ju, jag skulle blogga igår men såklart så gjorde jag inte det. Jag har helt enkelt inte haft tid med det nu, det är ganska mycket som händer här IRL för tillfället. Datorn har fått vänta, faktist så finns det minst hundra andra viktiga saker att göra. Alltså man blir sjukt beroende av att blogga när man väl har börjat jag har ingen aning om varför, det är ju ganska konstigt O___O
Jag mår lite sådär nu också, jag vet inte varför heller.
Jag vill inte prata om det så det är inte speciellt lönt att jag skriver mera än såhär.
Bloggen är ju lite halvful också nu, jag vet xD
Jag orkar inte fixa med alla koderna nu, det tar ju lång tid ifall man vill ha det helt perfekt, så jag fixar med det lite då och då istället, snart kommer här bli mycket finare det lovar jag :)

Och vad mer..?
Jo, igår var det ju Bill & Tom Kaulitz födelsedag :O
Tiden går alldeles för fort. Man hinner ju inte med, och då menar jag inte bara för att dem fyllde år men jag minns när de bara var 17 och nu plöstligt 21 det är ju helt sjukt O_o
Men jaja hursomhelst massa med grattis till dem en dag försenat dock x) <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0