DATORN HATAR MIG

Jag får väl ta och slänga in ett blogginlägg också här nu.
Jag försökte blogga innan för några timmar sedan men det skickades inte, tror jag?
 för min dator ville inte vara snäll mot mig typ. Köp aldrig en Samsung N150 notebook för dem är dumma :l
Okej det där var lite halvt oseriöst men min dator har segat som en snigel hela dagen idag.
Men skitsamma. Jag var i Hörby innan & köpte tre stycken dvd filmer så jag har någonting att göra nu ikväll.
De kostade ändå bara 99 :- sammanlagt så jag köpte tre, istället för bara en.
Jag känner mig så himla duktig för nu är min dvdhylla nästan proppfull ;D
Förresten jag tror att jag stannar uppe ganska så länge idag för jag har en känsla av att inte jag kommer kunna sova inatt. Jag är trött men jag har alltid megasvårt för att kunna sova.
 Men jaja, det är ändå bara söndag i morgon.

Jag hade en bild också som jag tänkte lägga upp men nejdå såklart vill min tröga dator vara trögare än vanligt & inte låta mig göra som jag vill :D


Kommentarer
Postat av: Isabella

hohoh, jag köpte fem filmer idag. film-maraton is tha shiet. <33

2010-09-25 @ 21:22:51
URL: http://ruheschrei.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0