Fixat i bloggen igen - för sista gången på väldigt länge.

Som ni ser har jag gjort om i bloggen igen, som jag egentligen var nöjd med men tröttnade sjukt mycket på bakrunden men ingenting mer så jag kände för att ändra tema istället helt enkelt så att det blev mera personligt igen, sure många tycker jag är tråkig det vet jag eftersom ingen pratar med mig o__O men jag är i alla fall inte grå hoppas jag i alla fall 8D
 Det blev lite roligare här nu enligt mig själv liksom palla en helt grå blogg? i alla fall inte jag :D
Jag ska fortsätta fixa i ordning lite små detaljer -  jag vet att jag är slarvig med att ordna småfel men jag ska gå igenom alla färgkoderna och så, för att se att det är rätt
För övrigt har allt varit tråkigt & jag har extremt mega ont i huvudet & jag är ensam hemma, som vanligt..
Åh önskar att någon kunde vara social. Eller kanske det är mitt eget fel? jag kan försöka bli mer aktiv på communitys och sånt men samtidigt har jag tröttnat på allt typ :S
Jag får leta reda på något skojjig TH fan sida kanske? där brukar det finnas sociala.. Eller?
Jag vet att jag har en milljon olika användare på nästan alla sådana sidor men jag har glömt alla användarnamn så jag får väl ta och börja om (A)


Det var allt för nu, jag återkommer senare ((:

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0