Fredag igen.

Idag är det fredag, fredag betyder helg, helg betyder hemma, hemma betyder tråkigt :)
Ja det är så, jag vet att jag är ensam hemma både ikväll och i morgon ._.
Ok, det är väl kanske ganska så skönt men inte när man är så pass ensam.
Jag blev erbjuden att åka till någon jävla skog (naturreservat) eller vad det nu heter, orka!?
seriöst jag hatar skogar och natur numera, jag är sjukt trött på det.
Jag ska försöka se till att kunna åka till Malmö istället, jag bara MÅSTE träffa en viss person, jag kan helt enkelt inte rå för det.
Just nu så är jag sliten som en jävla sten eller något, men sen ska jag fixa mig & se ifall jag kan sticka härifrån redan ikväll, jag har ju ändå ingenting att göra. Hehe hade vart värsta coolt ifall jag kunde smita hemifrån utan att någon vet (;
Det löser sig säkert på något sätt, det vet jag.
.
Sliten och trött som in i helvete. Igga bilden totalt, snälla. x'''''D


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0