hässlich aber doch bin ich immer ich

men usch xD 
JAG ÄR KÄR I MIN MÖSSA :D jag köpte en helt ny bara för ett par dagar sedan men så rotade jag igenom min garderob innan idag som jag alltid gör när jag letar efter något som jag inte vet & hittade min älskling.
Jag hade den på mig på TH's konsert i Hamburg i början av året, den mössan och mina 10 centimeter långa klack-stövlar och en rosa stickad tröja men jätte stor och tjock och mysig krage, I loove den typen av tröjor.
 Och röda stuprörsjeans, omg jag kommer ihåg det ganska imponerande faktist med tanke på mitt guldfisksminne xO

Bara för att jag nämner TH i detta inlägget får det hamna i Tokio Hotel kategorin :33


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0