Inget speciellt intressant.

Jag har supertråkigt men ska kolla på en film nu. Har ingen jävla ork kvar för datorn när ingenting kul händer, jag är i värsta osociala perioden nu så igen människa märker av mig för tillfället. Hmm x) Jag pallar inte skolan heller, nepp så är det. Skolan är jobbig
Och i helgen ska jag shoppa. Nya skor, jacka, väska & sånt. Sjukt bra, behöver det som fan :3 Jag har brist på bilder, men ska fixa det i morgon I think




ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. är du singel? Nej det är jag inte.
2. är du lycklig? Ganska så, faktist. Eller klart jag blir ledsen ibland men just nu är det ok
3. är du uttråkad? Jepp det är jag..
4. är du ledsen? Nej
5. är du italienare? som fan :D (eller inte)
6. är du cooling? ehm näee?
7. är du från irland? skulle jag vara det eller?
8. är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja eller andra för jag är lite trög :)
2. har du någon gång blivit sårad? Många gånger
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? ja xd
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Ja
5. har du kysst någon under de två senaste veckorna? mm :P
6. Gillar du någon nu? Ja!
8. vill du gifta dej när du blir stor? såklart :3

10 TVÅ ALTERNATIV
1. bilddagboken eller lunar? Ingenting av det seriöst, jag väljer facebook då x)
2. hår eller ögon? vaa? båda o_O
3. katter eller hundar? BÅDA IGEN x))
4. några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? blandat, det spelar liksom ingen roll
5. tv eller internet? IRL 0:
6. coca-cola eller Pepsi? cola ffs
7. utekväll eller romantisk hemmakväll? romantisk hemmakväll, lätt
8. pengar eller lycka? båda
9. dag eller natt? natt
10. msn eller mobil? mobil

10 "HAR DU NÅNSIN..."
1. blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? njaaee, nej
2. brutit ett ben? japp
3. gjort nåt du ångrar? mycket
4. hoppat Bungee Jump? nej det har jag inte, känns inte så viktigt heller
5. ljugit för någon du tycker om? ja :l men lögner kommer man ingenstans med
6. ätit en hel tårta? nej
7. gjort bort dig offentligt? jeeeeeepp
8. viljat bli tillsammans med ditt ex igen? typ
9. gråtit när ett husdjur dog? ja :(
10. velat försvinna? mm


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0