Jag blundar inte för sanningen. Jag håller mig vaken för verkligheten

Åh gud. Förlåt för att jag inte har bloggat på jätte länge, jag har inte orkat bara & jag har heller inte haft någon tid, men nu ska jag börja igen :)
Som ni ser så har jag gjort om igen, varför vet jag inte. Kändes inte speciellt lönt egentligen men jaja skitsamma :3
Vad tycks nu då?
Jag tror inte att jag ska ge mig på att ändra så mycket mera än detta, bara några små failade detaljer men inte mera än så det ska ju vara personligt i en blogg eftersom det är ju nästan som en dagbok. Fast alla kan läsa, men jag gillar det. Att man kan göra så, dela med sig av sina tankar på ett sätt som det här
Jag använder mig inte utav någon fejkad attityd eller så, jag skriver helt enkelt som jag pratar IRL för att jag vill skriva ner mina exakta tankar, tror det blir lite djupare om man gör så, eller alltså.. Det ger en mer ärlig känsla och det är vad jag gillar

Titta där, en oredigerad gammal failbild. :D


.


Kommentarer
Postat av: Bella

Emma har en supersöt blogg och är supersöt med <33333

2010-09-08 @ 21:17:16
URL: http://ruheschrei.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0