Måste ha ny mobil snart x))

Jag var i Lund ett tag idag igen men jag köpte ingenting själv. 
Jag har typ bestämt att jag ska spara mina pengar nu för det känns inte så bra att spendera allting på en gång för det slutar ändå bara med att vara fattig vid fel tillfälle när man behöver pengarna som mest o__O
Utan jobb är det svårt att få pengarna till att räcka till xDD kläder och sånt har jag massvis av och jag orkar faktist inte med att köpa nytt nu ändå
Jag är  så pass självständig, så jag måste tänka på vad jag spenderar mina pengar på jag måste liksom vara det.
Kan inte skriva varför men så är det i alla fall men därför måste jag ändå kunna spara pengar. 
Jag har bestämt mig för att skaffa en ny mobil så snart jag orkar och kan för den jag har nu är helt jävla värdelös, den funkar knappt

Samsung S5230  
Den där ska jag köpa, Samsung S5230 :3
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0