rubriklöst inlägg ;3

Hahaha jag har varit lite slarvig med att blogga nu, förlåt :3
 Jag har inte hunnit med för jag har haft fullt upp med skolan & så.
Jag har vart där varje dag hela veckan, i morgon är jag däremot ledig.
 Superskönt med ledig fredag :'3 Nu snart så ska jag kolla på idol.
 Eller alltså det är inte jätte roligt, och jag är inte alls intresserad.
 Men nu när det är auditions det är ju roligast av allt.
Sedan så är det bara drygt med del finaler och nästan finaler och annat onödigt.
Och dessutom så är jag aldrig intresserad av idolvinnare eller de andra deltagarna, liksom.
Jag vet det för att jag har hört de tidigare artisterna ifrån programet.
Inget av det faller mig i smak om man säger så :P
Men ja i alla fall.
Skoldagen var helt okej faktist,
 så okej som en förjävlig skoldag kan vara alltså.
Matte, Svenska, Tyska.
 Ganska mycket tyska var det x)) & Jag blev klar med två sidor i min arbetsbok på cirka tio minuter.
 Det är alldeles för lätt.
Läraren hatar mig för det, jag är nästan helt säker på det eftersom jag kan nästan prata & skriva mer tyska än henne och hon tycker jag snackar tyska för snabbt ;3
& Sen läste jag en bok.
 Prinsessan och Mördaren heter den, en bra bok faktist.
 Det dryga med det är att jag gör en "reccension" eller hur det nu stavas O_o
Och man måste dela upp alla kapitel i boken i fyra delar
 sen måste man skriva ner typ allting som händer för varje del. Känslor, tankar, personer & allt sådant.
 Så jäävla jobbigt, man måste ju ha koll på vart i boken man är hela tiden & det har inte jag. 
Jävla damp xDDD
Det var allt jag hade att säga nu
Jag kanske skriver lite mera sen, annars i morgon :P  

ELLER NÄÄE VÄNTA xD Jag ska fixa lite med bloggdesignen sedan :3


eklig heest :D


Kommentarer
Postat av: Gaaabbii:3

hahah du e ju bättre än mej på att va i skolanO: ja har int varit där på hela vekcankänner mej otroligt duktig:3

2010-09-16 @ 20:09:24
URL: http://lostinnowhereee.blogg.se/
Postat av: Isabella

HAHAHAHAHAHAHA så klockrent x'D du kan mer tyska än läraren (yyy) as nice :D<33

2010-09-16 @ 20:26:20
URL: http://ruheschrei.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0